<tc>Ferret</tc> Gereedschap onderscheiden door Electrical Industry Awards - Handelsinstrument van het jaar VK

Ferret Tools, een meermaals bekroond technologiebedrijf dat inspectiecamera's en kabeltrekgereedschappen ontwerpt voor elektrische aannemers, is geëerd door de Electrical Industry Awards in Groot-Brittannië voor hun Ferret Plus-model, dat werd bekroond met Trade Tool of het Jaar in zijn categorie (Test en Meting).

De Electrical Industry Awards erkennen degenen die in de industrie werken en uitzonderlijke innovatie en aanpassingsvermogen hebben getoond. De winnaars belichten nieuwe trends en technologieën die een echt verschil kunnen maken op het werk voor de elektrische installatiebranche.

In het 30e jaar zijn de prijzen een eerbetoon aan de beste professionals uit de elektrische industrie die te bieden hebben, waarbij een hele reeks proactieve benaderingen van individuele prestaties, technische innovatie en samenwerking in de toeleveringsketen worden beloond. De kandidaten en winnaars van de Electrical Industry Awards van dit jaar werden donderdag 27 oktober om 16.00 uur onthuld tijdens een virtueel evenement, georganiseerd door meteoroloog en BBC-weerpresentator Sarah Keith-Lucas.

Tijdens de Awards zei de redacteur van Electrical Times Lisa Peake: “Dit is een speciaal jaar voor de Electrical Industry Awards, aangezien we ons 30-jarig jubileum vieren. “Sinds de lancering in 1992 zijn de Awards de bedrijven en individuen blijven erkennen die de ruggengraat van de sector vormen. “Er is zoveel veranderd in die dertig jaar, en degenen die in de sector werken hebben blijk gegeven van een uitzonderlijk vermogen tot innovatie en aanpassing. Nieuwe trends en technologieën ontwikkelen zich voortdurend. Zelfs met recente mislukkingen zoals de epidemie en de huidige kwestie van de kosten van levensonderhoud is de elektriciteitssector nog nooit zo fascinerend geweest.

“Het team van Ferret Tools is vereerd met het ontvangen van deze prijs en we willen de juryleden van de Electrical Industry Awards bedanken die ons hebben geselecteerd. Onderscheidingen als deze betekenen enorm veel voor het team dat zo hard werkt om inspectiecamera's te blijven innoveren die een echte impact hebben voor al onze klanten. Allemaal heel erg bedankt. We zijn allemaal opgetogen.Aldus David Lopez, hoofd internationale verkoop, namens Ferret Tools tijdens een prijsuitreiking op afstand die plaatsvond.

De Ferret kan u helpen te zien en te bereiken waar u niet kunt

Een Ferret is een kleine compacte multifunctionele draadloze inspectiecamera en kabeltrekhulpmiddel waarmee de gebruiker donkere, moeilijk bereikbare ruimtes kan zien en openen en kabels gemakkelijker, sneller en veiliger kan vinden en intrekken. Je kunt hem aan een gloeistaaf of visstick bevestigen en de Ferret glijdt gemakkelijk in krappe ruimtes, muurholtes, plafonds, onder vloeren of overal waar de toegang moeilijk te bereiken is en het zicht moeilijk kan zijn voor de elektricien en voor anderen. transacties.

Winnende innovatie – Ferret Plus

De Ferret Plus-functies omvatten een ingebouwd (on-board) geheugen en de eerste contactloze spanningsdetector ooit die niet in de hand wordt gehouden om onder spanning staande kabels te helpen detecteren vanaf een groter bereik dan ooit tevoren. Het wordt geleverd in een compacte behuizing met een verscheidenheid aan accessoires om de flexibiliteit en functionaliteit van de gebruiker te ondersteunen.

Dit is een perfect hulpmiddel voor iemand die graag over de nieuwste technologie beschikt om het werk eenvoudiger, sneller en veiliger te maken. De Ferret Plus is ideaal om kabels sneller naar binnen te trekken en ter ondersteuning van visuele inspecties, kabelinstallaties, onderhouds- en reparatiewerkzaamheden. Dit meermaals bekroonde Ferret Plus-model biedt de ultieme innovatie op het gebied van inspectiecamera's en kabeltrektechnologie.

Lees meer over de Ferret Plus: bit.ly/3WhFGLR

De andere producten in het nieuwe assortiment zijn: de Ferret Lite, de Ferret Pro

Als de gebruiker een inspectiecamera voor algemeen gebruik wil en de zaken graag simpel houdt, is het Lite-model de ideale, kosteneffectieve oplossing. Als ze op zoek zijn naar een professioneel en duurzaam inspectiehulpmiddel, beschikt de Pro over een app-gestuurde lens met variabele focus en supersnel opladen. Als de gebruiker graag de nieuwste technologie met alle toeters en bellen heeft, is de Ferret Plus de ultieme inspectie oplossing.

De Ferret-reeks is ontworpen en ontwikkeld om elektriciens tijdens hun werk te ondersteunen en is een veelzijdige en gebruiksvriendelijke productiviteitsoplossing. Draadloos gekoppeld aan een smartphone bevordert de Ferret een efficiënte en veiligere werkomgeving.

Feedback van onze distributeur in het Verenigd Koninkrijk en Ierland – Philex Electronic Ltd

“Bij Philex zijn we blij dat we de kans hebben gekregen om het nieuwe assortiment Ferret Tools inspectiecamera's en accessoires te distribueren in Groot-Brittannië en Ierland. Zowel ons verkoopteam als onze klanten zijn enthousiast om de technische verfijning en bouwkwaliteit van deze producten te ontdekken. De functies en accessoires zijn goed doordacht, wat de camera's ongelooflijk veelzijdig maakt.

We ontdekken nog steeds regelmatig nieuwe en uiterst nuttige toepassingen voor de Ferret-modellen, in veel sectoren, vooral gebouwonderhoud, loodgieterswerk en elektriciteit. Dit zijn absoluut hulpmiddelen die installateurs, eenmaal ontdekt, onmisbaar vinden en dagelijks gebruiken. Ze zijn vooral onder de indruk van de HD-beeldkwaliteit, IP67-classificatie, betrouwbaarheid en nieuwe functies zoals de Ferret ‘always up’-kijkmodus en de optie van app-gestuurde variabele focus op het Ferret Plus-model.', aldus Kevin Watts, hoofd verkoop.

Toepassingen

Een ideaal hulpmiddel voor elke elektricien, kabelinstallateur of data-/telecomtechnicus om in zijn gereedschapstas mee te nemen. Hoewel hun primaire markt de elektrische industrie is, heeft deFerret> vanwege zijn veelzijdigheid en functionaliteit een universele aantrekkingskracht in een breed scala aan vakgebieden, waaronder huisinspecties, loodgieterswerk, bouw, HVAC, schoorsteenvegers, scheepvaart, ongediertebestrijding en meer.

Inspecteer met eeFerret5>. Slim hulpmiddel. Slimme keuze. Vertrouwd en ontworpen door de Handel voor de Handel.

Gedistribueerd naar elektronicawinkels in het Verenigd Koninkrijk en Ierland door het lokaFerret35>-team. Neem voor meer informatie contact op met: Ferret00635>tools.com

Websitelinks <Ferret100635> Hulpprogramma's:

• Ontdek mFerretr100635>tools.com
  • Bekijk het nieuwe assFerrettr100635> Tools: youtube.be/iV9Rc5RAtfw
  • Bekijk het winnende Ferret Plus-model in actie: youtube/MJ6vjafhBtU

Elektrische onderscheidingen Industrie:

• Aankondiging van de prijzen: optima-ect.com/news/electrical-industry-awards-2022-winnaars-aangekondigd
  • Om de prijsuitreiking te bekijken, ga naar:electrictimes.conl/
  • Bekijk de volledige lijst met winnaars: ElectricalTimes.couk/electrical-industry-awards/2022winners/

Over prijzen voor de elektrische industrie

De prijs richt zich op de bijdrage van individuen, projecten, organisaties en technologieën die uitblinken in het gebruik, de ontwikkeling en de installatie van elektrische producten. Ze hebben vernieuwde en verfijnde categorieën om de elektrobranche de perfecte gelegenheid te bieden om haar successen en prestaties onder de aandacht te brengen. De Electrical Industry Awards belonen degenen die in de sector werkzaam zijn en die blijk hebben gegeven van een uitzonderlijk vermogen tot innovatie en aanpassing, en benadrukken nieuwe trends en technologieën die helpen een echt verschil te maken op het werk voor de elektrische aannemerssector.

Ferret Hulpprogramma'sFerret> Tools is een bekroond technologiebedrijf met hoofdkantoor in Auckland, Nieuw-Zeeland, dat nieuwe innovatieve oplossingen ontwerpt en produceert op het gebied van slimme inspectiecameratechnologie voor de elektrische en bekabelingsindustrie en voor andere vakgebieden.

Het bedrijf is gepassioneerd en toegewijd aan het creëren van betrouwbare, nuttige en duurzame inspectiecamera's boordevol de nieuwste technologie ter ondersteuning van eenvoudiger, snellere en veiligere visuele inspecties, kabelinstallaties, onderhouds- en reparatiewerkzaFerrete is een veelzijdige, eenvoudig te gebruiken oplossing die draadloos is gekoppeld aan een smartpFerret

lanceerde in 2018 's werelds eerste combinatie van compacte, draadloze, oplaadbare inspectiecamera en kabeltrekgereedschap met ferretele WiFi-model. De innovatie en het ontwerp werden geprezen en wonnen in totaal zes elektriciteits- en bekabelingsindustrieën in de VS en Groot-Brittannië. Met de lancering van de nieuwe prodferreteeft in totaal elf industriële prijzen gewonnen en blijft het toonaangevend op het gebied van deze caferretp>

Exporteert naar Nieuw-Zeeland, Australië, Verenigd Koninkrijk, Europa, Verenigde Staten, Canada en Japan.

Onze visie - De toekomst creëren met nieuw denken en innovatie in slimme inspectiecameratechnologie

Meer informatie: Ferretttps://ferretlen.com/-plus/" target="_blank" rel="noopener nFerret>https://Ferrettools.com/-plus/ <Ferret>Bekijk de in actie: https://youtu.be/EBlbxWIAMr0

Reactie plaatsen

Let op: opmerkingen moeten worden goedgekeurd voordat ze worden gepubliceerd.

• Revolutionizing Workplace Safety: Ferret Tools Inspection Cameras Lead the Way

Revolutionizing Workplace Safety: Ferret Tools ...

The introduction of Ferret Tools inspection cameras has revolutionized workplace safety across industries like electricians, home inspectors, and chimney inspectors, enabling safer and more efficient inspections by identifying hazards accurately...

Revolutionizing Workplace Safety: Ferret Tools ...

• Enhancing Efficiency: The Time and Cost-Saving Benefits of Wireless Inspection Cameras for Professionals

Enhancing Efficiency: The Time and Cost-Saving ...

Ferret Tools wireless inspection cameras revolutionize workflows for electricians, home inspectors, and chimney inspectors, enhancing efficiency and accuracy while saving time and resources.

Enhancing Efficiency: The Time and Cost-Saving ...

• Unveiling the Ferret Plus Inspection Camera – 2023 Upgrades: Your Ultimate Smart Buddy

Unveiling the Ferret Plus Inspection Camera – 2...

Hey there, folks! In the world of inspections and maintenance, we all know how important it is to be precise, efficient, and safe. Well, get ready to meet the...